نکاتی برای بالا بردن رنکینگ الکسا
نوشته شده توسط : علی کمانکش

alexa.com یکی از وبسایت های بزرگ و معتبر است که در زمینه سئو و بهینه سازی سایت به شما کمک بسیاری می کند. در این مقاله قصد داریم نکاتی را که در بهبود رتبه طراحی سایت در الکسا کارساز است را برای شما به نمایش بگذاریم. پس لطفا تا پایان این مقاله با ما باشید.

الکسا دو اصل اساسی دارد : ۱- محتوا ۲- بازدید

طراحی سایت حرفه ای

محتوا

محتوا تقریبا حدود ۳۰% رتبه الکسا را تشکیل می دهد. در قیاس الکسا با گوگل می توان گفت که : محتوا در رتبه بندی الکسا ۳۰% و در گوگل ۷۰% می باشد. اما این که می گوییم ۳۰% رتبه الکسا به مطالب سایت بستگی دارد به این معنا نیست که فقط بازدید سایت را بالا ببرید و مطالب را به کل فراموش کنید. زیرا محتوا و بازدید هر دو در طراحی سایت ، سئو و رتبه الکسا مکمل یکدیگر اند و اگر یکی از آن عناصر نباشد رتبه سایت بهبود نمی یابد و روز به روز بدتر از دیروز می شود.

بازدید

بازدید حدود ۶۰% از رتبه الکسا را در بر می گیرد به طوری که اگر بازدید هم در  طراحی سایت نباشد یک جای کار لنگ می زند و رتبه سایت باز هم بهبود نمی یابد. در واقع دو عنصر اصلی در طراحی سایت به نام های محتوا و بازدید وجود دارد که باعث بهبود رتبه الکسا می شود اما اگر فقط یکی از آنها را حذف کنیم بهبودی در رتبه حاصل نمی شود.

برای مشاهده رتبه الکسا سایت خود از لینک زیر می توانید استفاده کنید …

alexa.com/siteinfo/نام سایت شما

 

طراحی سایت های خود را به ما بسپارید.طراحی سایت ترنم باران

 





:: بازدید از این مطلب : 53
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 12 خرداد 1396 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: